GamePoint Bingo Recensie

Beoordeelde Site
GamePoint Bingo
GamePoint Bingo Logo
Korte Beschrijving GamePoint Bingo is een van de meer populaire Facebook bingo apps met meer dan 83.000 maandelijks actieve gebruikers. Deze toepassing biedt veel leuke dingen op je tijdlijn, dus het is altijd de moeite waard om er een kijkje te nemen. Zeker omdat je soms gratis credits kunt winnen om bij GamePoint Bingo mee te spelen. [...]
Bonus   (2.5 / 5)
Spelaanbod   (2.5 / 5)
Ontwerp   (2.5 / 5)
Klantenservice   (2.5 / 5)
Uitbetaling   (2.5 / 5)
Eindbeoordeling Bingo Meesters 4 / 5
Review geschreven door
Bezoek GamePoint Bingo

Recensie

GamePoint Bingo is een van de meer populaire Facebook bingo apps met meer dan 83.000 maandelijks actieve gebruikers. Deze toepassing biedt veel leuke dingen op je tijdlijn, dus het is altijd de moeite waard om er een kijkje te nemen. Zeker omdat je soms gratis credits kunt winnen om bij GamePoint Bingo mee te spelen. De tips en trucs sectie op hun eigen Facebook pagina zijn de moeite waard voor beginners, dus vergeet deze niet te liken!

GamePoint Bingo speelt vloeiend op de Facebook app, je hoeft er verder dus niks voor te downloaden en het vraagt weinig geheugen!

GamePoint: Review

Doel van het spel

Zoals met alle klassieke bingo spellen het doel van GamePoint Bingo is om uw kaart zo snel mogelijk vol te krijgen; het liefst voor iemand anders dat doet! Je kunt winnen met een lijn bingo, normale bingo of een superbingo. Zo heb je met een enkele kaart meerdere winkansen! Omdat je de app overal mee naartoe kunt nemen heb je de mogelijkheid overal te spelen; in de huiskamer, op het station of in de trein. Als je deze Facebook Bingo app laadt zie je links een sectie met een lijst van alle handmatige  spelopties bij GamePoint Bingo. Automatisch instellen staat rechts. De gebruikelijke spelinformatie wordt getoond bij elk van de ‘rooms’, zodat je zelf kunt beslissen waar je het liefste wil spelen. Bovenaan je in het midden van je scherm verschijnt een nu een speelknop. Klik hierop en GamePoint Bingo selecteert een room voor je of je kunt een van de rooms gebruiken die ze onder deze knop aanraden.

Direct aan de slag

Zodra je klikt op spelen zal GamePoint Bingo je begroeten met een tutorial om je aan de slag te helpen. Dus als het er allemaal een beetje ingewikkeld uit ziet, dan zal dit al snel dingen duidelijker maken. Er zijn ontzettend veel verschillende manieren om te winnen als je GamePoint Bingo speelt, dit zal variëren van playroom tot playroom. Er kunnen tijdens 1 spel drie of vier verschillende winnaars zijn, die ieder winnen op een andere manier. De details van hoe je kunt winnen worden weergegeven aan de linkerbovenkant van je scherm samen met de spelprijs.  Simpel gezegd moet je gewoon de eerste zijn om bingo te halen op een van de manieren die daar vermeld staan. Wat je wint, staat er ook bij. Alle spellen werken met automatische prijzen-eis, dus je hoeft je geen zorgen te maken over het missen van een prijs met GamePoint Bingo.

Speciale Eigenschappen

Er zijn bij GamePoint Bingo (gelukkig) geen trucjes om sneller bingo te bereiken, maar GamePoint biedt wel tal van andere functies die deze Facebook bingo app spannend maken om te spelen. Je kunt chatten terwijl je GamePoint Bingo speelt en je Facebook-vrienden uitnodigen om met je te spelen zoals je kunt met de meeste Facebook bingo apps.

Toernooien

Er zijn geen actieve toernooien aangeboden door GamePoint Bingo op dit moment, maar houd je tijdlijn in de gaten voor van alles wat naar boven kan komen!

Beloningen

Je wordt beloond met gratis credits elke keer dat je GamePoint Bingo bezoekt om te spelen. Deze zullen toenemen met elke dag dat je bezoekt. Je wordt natuurlijk beloond met credits wanneer je win bingo speelt op de Facebook bingo app. Daarnaast zal je ook beloond worden met ervaringspunten (XP) voor het maken van bepaalde prestaties als je blijft spelen. Als je ervaring blijft stijgen, vind je nieuwe functies op de Facebook bingo app.

Je kunt met de credits een digitale markt bezoeken om de credits te gebruiken, bijvoorbeeld voor nieuwe skins of in game items. Dus als je een grote bingo wint, kun je jezelf verwennen met vette items waardoor iedereen zal zien dat je gewonnen hebt!

Bezoek GamePoint Bingo

Algemene Informatie

Beschik­bare Talen Engels